Festa de final de curs
Els professors van explicar les seves demandes en una festa que va començar amb reivindicació i va acabar amb sopar de famílies

El passat divendres dia 19 de juny els alumnes de l’escola Font-rubia i tota la comunitat educativa van celebrar el final d’etapa que suposa el curs 2025-2026. El professorat va iniciar l’acte vestint samarretes grogues i expressant els motius de les seves reivindicacions amb un al·legat a favor de l’escola pública de qualitat i amb recursos, i posant en valor les ràtios i l’ambient de l’escola que administren.
Tot seguit els diferents cursos van oferir coreografies i balls que havien preparat per a l’ocasió, presentant les actuacions els mateixos alumnes habilitats com a presentadors i fent discórrer el fil argumental de la mostra pel tema de la pau, tema escollit aquest curs com a eix transversal de treball escolar.
Els alumnes de sisè van protagonitzar la fi de la mostra. Des de l’escenari van poder expressar els seus sentiments i expectatives sempre acompanyats de paraules d’agraïment. Van ser obsequiats amb una camiseta estampada amb el grup i tot seguit tota la resta d’alumnes i els professors van cantar la tradicional cançó de comiat, la qual va fer saltar alguna llàgrima tant a l’escenari com entre el públic.
Va finalitzar tot plegat amb el sopar de germanor de les famílies i la taula presidencial pels alumnes de sisè, música, ball i menjar i beure tot xerrant fins a la matinada.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari