Festa de final de curs

Els professors van explicar les seves demandes en una festa que va començar amb reivindicació i va acabar amb sopar de famílies

per Marc Galimany

Societat

Festa de final de curs
Festa de final de curs

El passat divendres dia 19 de juny els alumnes de l’escola Font-rubia i tota la comunitat educativa van celebrar el final d’etapa que suposa el curs 2025-2026. El professorat va iniciar l’acte vestint samarretes grogues i expressant els motius de les seves reivindicacions amb un al·legat a favor de l’escola pública de qualitat i amb recursos, i posant en valor les ràtios i l’ambient de l’escola que administren.

Tot seguit els diferents cursos van oferir coreografies i balls que havien preparat per a l’ocasió, presentant les actuacions els mateixos alumnes habilitats com a presentadors i fent discórrer el fil argumental de la mostra pel tema de la pau, tema escollit aquest curs com a eix transversal de treball escolar.

Els alumnes de sisè van protagonitzar la fi de la mostra. Des de l’escenari van poder expressar els seus sentiments i expectatives sempre acompanyats de paraules d’agraïment. Van ser obsequiats amb una camiseta estampada amb el grup i tot seguit tota la resta d’alumnes i els professors van cantar la tradicional cançó de comiat, la qual va fer saltar alguna llàgrima tant a l’escenari com entre el públic.

Va finalitzar tot plegat amb el sopar de germanor de les famílies i la taula presidencial pels alumnes de sisè, música, ball i menjar i beure tot xerrant fins a la matinada.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article