Setanta anys de l'Agrupació Coral de Guardiola de Font-rubí (1949 - 2019)
Ahir diumenge 16 de juny, concert d'aniversari per celebrar aquests 70 anys de cant coral amb homenatge als socis fundadors i al director.

Enguany, l'Agrupació Coral Guardiola de Font-rubí celebra el seu 70è aniversari. Ahir diumenge va tenir lloc els actes commemoratius amb un concert de cant coral a la sala d'actes del Centre Recreatiu "La Cooperativa" de Guardiola.
En primer lloc actuà la Coral de Guardiola en què cantaren sis cançons, per acabar cantant la sardana Font-rubí d'Àlex Cabré.

A continuació ho feu la coral convidada, la Societat Coral i d'Esbarjo La Margaridoia de Santa Margarida i Els Monjos, que també cantà sis cançons del seu repertori.

L'acte, que va estar conduït per la Presidenta de l'Agrupació Coral, la Sra. Pilar Bonaterra, va continuar amb l'homenatge als socis fundadors: Josep Gallego i Salvador Buxens i també al director de la Coral Antoni Grimau pels seus 30 anys de director.


Els records foren lliurats per la Federació de Cors de Clavé. A continuació, l'alcalde Xavier Lluch i la regidora de Cultura Carme Sibil dirigiren unes paraules d'agraïment i reconeixement a la Coral i als homenatjats.
Per tancar l'acte, cant conjunt de les dues corals.
En acabar, van obsequiar amb un generós pica-pica a tots els assistents que ompliren la sala d'actes.
Per molts ANYS Coral. No és gens fàcil que una entitat cultural sobrevisqui 70 anys.

Gràcies per l'articla que heu fet i les fotos ,la coral vam disfrutar fen la festa per celebrar el 70 anys de cant coral, i poder fer un reconeixement a Josep Gállego , Salvador Buxens i Antoni Grimau ,
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari