La Gent Gran de Font-rubí celebra el seu aniversari

En un dinar de germanor amb la tradicional paella del primer de maig, en una jornada que també ha inclòs l’homenatge al veí més gran del municipi, Salvador Buxens

per Josep M. Rovira

Societat, Cultura i festes

La Gent Gran de Font-rubí celebra el seu aniversari
La Gent Gran de Font-rubí celebra el seu aniversari

L’Associació de la Gent Gran de Font-rubí va celebrar el passat divendres 1 de maig el seu tradicional dinar d’aniversari a la sala d’actes del Centre Recreatiu La Cooperativa, reunint prop de cinquanta persones en un ambient festiu i de retrobament.

Com és habitual, la celebració va tenir com a protagonista una paella d’arròs, que enguany va anar a càrrec d’una empresa de Sant Fruitós del Bages. El menú es va completar amb entrants de formatges, embotits i pinxos de truita, i amb postres acompanyades de vi, cava i cafè.

L’acte va comptar amb la presència de l’alcalde de Font-rubí, Xavier Lluch, i del regidor de la Gent Gran, Lluís Ortega. Durant el dinar, l’alcalde va adreçar unes paraules als assistents, en què va fer un breu repàs de les activitats del casal i també d’algunes de les actuacions impulsades recentment des del consistori.

La jornada, però, havia començat al matí amb un moment especialment emotiu. El regidor i membres de la junta de l’associació, Josep Vinyals i Fina Rosell, van retre homenatge a la persona més gran del municipi, Salvador Buxens, actualment de 97 anys i a punt de complir-ne 98. L’acte es va dur a terme a l’hospital de Vilafranca on es troba ingressat, i el mateix Buxens va voler agrair el gest i el record del conjunt del municipi.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article