Lliurament dels Premis de l’Esport
L'ajuntament de Vilafranca fa el lliurament Premis de l'Esport als millors equips, clubs i esportistes de la temporada.

Aquest dilluns 1 de Juliol al Casal de Vilafranca, es va fer la gala d'entrega de premis de l'esport organitzat per l'Ajuntament de Vilafranca, per a entitats i clubs del Penedès on participen molts joves de Font-rubí.
La gala va estar presentada per Sergi Grimau, destacant els valors de la confiança i la col·laboració com a eines imprescindibles per la pràctica de l'esport, també va destacar projectes com Egoisme en Positiu, que col·laboren amb la Mini10K, tot un èxit comarcal.
Posteriorment es van premiar entre molts d'altres, joves de Font-rubí com Ariadna Grimau, Sira Oyonarte o Pol Garcia, que han destacat en l'àmbit Nacional en les seves modalitats.
El reconeixement dels nostres esportistes que apliquen tant esforç i talent, com també fomentar valors com la salut, la integració i la solidaritat, ha de ser un objectiu futur a Font-rubí.
Jordi Oyonarte

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari